Cherry Audio GX-80 Synthesizer (Digitális termék)

Cherry Audio GX-80 Synthesizer (Digitális termék)

15 100 Ft

Ajánlataink a termékre

 

Cherry Audio GX-80 Synthesizer (Digitális termék)

15 100 Ft
Ingyenes kiszállítás
Raktáron
irány a bolt »
muziker.hu
Termékleírás
Típus Synth
Gyártás helye USA

Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon? Jelezze nekünk!

Ez egy automatizált szoftver általi fordítás:A GX-80 egy átalakító virtuális szintetizátor, amely a legendás GX-1 "Dream Machine" és a híres CS-80 leszármazottja, a GX-1 egyedi hangzását és funkcióit ötvözi, és egy erőteljes hibridet hoz létre. A díjnyertes fejlesztő, Mark Barton aprólékosan kifinomult és intenzíven modellezett DSP áramköreivel a Cherry Audio a klasszikus minden finomságát lemásolta, hogy a maga nemében a leghitelesebb emulációt hozza létre. Több mint másolatA GX-80 nem csak egy újabb CS-80 emuláció. A GX-80 ügyesen integrálja a GX-1 jellegzetes funkciókészletét a CS-80 architektúrájába. A legfontosabb a masszív, kétrétegű architektúra, amely a GX-1-et gyakorlatilag két CS-80-asnak megfelelővé tette, és még annál is többel. A GX-1 egyedi magas átmenetes rezonáns impulzushullámokat és sávfűrészhullámokat, egy oktávos emelkedési idejű háromszöghullámot és a szűrő burkológörbe inverzióját tartalmazza, ami a hangzásbeli kísérletezés új univerzumát nyitja meg. A GX-80 mindenekelőtt a legendás GX-1 szűrő szakértői reprodukciójával rendelkezik, olyan gyönyörű színeket biztosítva, amelyeket még a hatalmas CS-80 sem képes előállítani. A GX-80 lenyűgöző kétrétegű hangképzési architektúrával büszkélkedhet, rétegenként 16 polifonikus hanggal. A hangszer egyszerre két különböző patchet tud hangszínezni, mindegyik sor függetlenül pásztázik, gyönyörű, gazdag sztereó hangszíneket és összetett, rétegzett hangzásokat produkálva. A maximális rugalmasság és a kifejező játék érdekében a GX-80 osztott billentyűzet módot biztosít, valamint azt az ötletes képességet, hogy egy monofonikus aftertouch kontrollerrel szimulálja a polifonikus aftertouchot. Ráadásul a GX-80 több mint 1000 szakértelemmel megtervezett előbeállítással és stúdióminőségű effektekkel rendelkezik, ami azt jelenti, hogy csak néhány kattintásra van a lélegzetelállító hangoktól. A GX-80 több, mint a múlt legjobb interpretációja, és sokkal több, mint egy replika. A Cherry Audio GX-80 egy példátlan kapu egy meg nem valósult jövő hangjaihoz és zenéjéhez. Inspiráció1973-ban jelent meg a valaha feltalált legfejlettebb, technológiailag legfejlettebb polifonikus szintetizátor. A polifónia, a sebesség és az aftertouch-érzékenység terén elért úttörő előrelépésekkel, valamint a hihetetlen hangminőségű négy sorral rendelkező GX-1 óriási előrelépést jelentett kortársaihoz képest. Rendkívül korlátozott példányszámban gyártották (becslések szerint körülbelül 20 darab), és 50 000 dollárba került. Hatalmas mérete, súlya és ára miatt álomgép volt, ahogyan nevezték, amely csak a leggazdagabb profi zenészek számára volt elérhető. Ma már csak egy maroknyi ilyen hangszer maradt fenn. A GX-1 neves felhasználói és az azt használó dalok közé tartozik Keith Emerson ("Fanfare for the Common Man"), Stevie Wonder ("Village Ghetto Land"), az ABBA ("Lay All Your Love on Me") és John Paul Jones a Led Zeppelinből ("All My Love"). Négy évvel később, 1977-ben megjelent a jobban programozható CS-80 szintetizátor. A CS-80 kompaktabb és megfizethetőbb volt egy billentyűzettel és két sorral, de megtartotta ugyanazt az alapvető hangarchitektúrát és az innovatív valós idejű teljesítményvezérlési lehetőségeket, mint a GX-1. A CS-80-at olyan zenei szakemberek kedvelték, mint Paul McCartney, Eddie Jobson, Michael Jackson, Peter Gabriel, Hans Zimmer és Vangelis, aki híres volt arról, hogy Ridley Scott 1982-es klasszikus sci-fi filmjében, a "Blade Runner"-ben használta a rendkívül kifejező valós idejű lejátszási lehetőségeket. Bár külső megjelenésük gyökeresen különbözött, a GX-1 és a CS-80 hangszerek a motorháztető alatt nagyon hasonlóak voltak. Mindkettő "rangokon" alapuló hangarchitektúrával rendelkezett, ahol minden rang egy teljes szintetizátorhangot jelentett, amely egy oszcillátorból, magas- és aluláteresztő szűrőkből, egy zajgenerátorból, egy szinuszos oszcillátorból, a szűrőhöz tartozó burkológörbe-generátorokból, illetve egy VCA-ból állt; a CS-80 két ilyen hangrangot tartalmazott, amelyek mindegyike akár nyolc független polifonikus hangot is lejátszhatott - összesen 16 szintetizátorhang volt a motorháztető alatt. A GX-1 négy ilyen nyolchangú polihangsorozatot tartalmazott, amelyek két billentyűzethez rendelhetők, plusz egy szóló szintetizátorhangsorozatot a három oktávos minibillentyűzethez és egy másik szintetizátorhangsorozatot a pedállaphoz. A CS-80-assal ellentétben a GX-1 szigorúan előre beállított hangszer volt. Bár nem rendelkezett fedélzeti szintetizátorparaméter-szabályozókka l, analóg szintetizátorhangzását csak egy külső hardveres programozódoboz segítségével lehetett programozni egy igen bonyolult eljárással. Másrészt a GX-1-nek volt néhány olyan trükk a tarsolyában, ami nem került bele a CS-80-ba. A GX-1 oszcillátor szekciója a standard impulzus és fűrészfoghullám kimeneteken kívül tartalmazott egy impulzushullámot egy állítható felüláteresztő rezonátorral és egy fűrészfoghullámot egy speciális sávszűrő rezonátorral párhuzamosan. Ezen kívül rendelkezett egy állítható oktávból háromszöghullámba állítható, a szűrő burkológörbe inverziós képességével, valamint egy VCF-fel, amely magas- és aluláteresztő szűrőkből állt, olyan hatalmas tartományban, hogy még ma is legendásnak számítanak. Több, mint részeinek összegeA CS-80 virtuális reprodukciója régóta a Cherry Audio felhasználók legnépszerűbb kérése. A vállalat 2021-ben kezdett el dolgozni azon, hogy ezt az álmot valóra váltsa. Mark Barton DSP tervező és fejlesztő kiterjedt kutatásai az eredeti CS-80 és annak kapcsolási rajzai alapján visszavezettek a CS-80 elődjéhez, az elmaradhatatlan GX-1-hez. "A CS-80 nem szerette kiadni minden titkát" - mondja Mark Barton, akinek munkája a hangzásbeli út megfejtésében példaértékű volt. "Amint találtunk valamit, ami furcsának tűnt, azonnal ellenőriztük a viselkedést mindkét CS-80-ason, amelyet a modellezéshez használtunk. Ezután mélyen belemerültünk a kapcsolási rajzokba, hogy ellenőrizzük, miért hallottuk azt, amit hallottunk". " Ennek eredményeként a GX-80 az eredetiek összes hangzásbeli jellemzőjét kivételes pontossággal ötvözi. Amikor a GX-80 diszkrét réteg- és pan hangerőszabályzóval gazdagodik, az eredmény egy kolosszális, kétrétegű hangarchitektúra, rétegenként 16 polifonikus hang, két különböző patch egyszerre játszható split vagy stacked layer módban. A Cherry Audio azonban nem állt meg a kivételes hangzásnál, hiszen az eredetit látványos, kifejező előadási tulajdonságai miatt is tisztelték. Annak érdekében, hogy az élmény a lehető legközelebb álljon az eredeti hardverhez, a GX-80 kiegészült egy osztott billentyűzet móddal, valamint a polifonikus és monofonikus aftertouch kontrollerek támogatásával. Továbbá a Cherry Audio egy innovatív "utolsó hang prioritása" módot is hozzáadott a szimulált poli aftertouch válaszhoz egy monofonikus csatornás aftertouch vezérlővel. A kétrétegű kezelőfelülettel, több mint 1000 csodálatos előbeállítással és beépített stúdióminőségű effektekkel a GX-80 kivételes teljesítmény, amely méltó a "zászlóshajó" megjelölésre. Ez nem, egészen mostanáigA legutóbbi számítások szerint mindössze egy tucat működő GX-1 van nyilvántartásban, és használt CS-80-asokat ritkán kínálnak 60 000 dollárnál olcsóbban. Mindkét hangszer ritkasága és túlzó ára lehetetlenné tette a zenészek számára, hogy megismerjék ezeket a legendás hangszereket. A Cherry Audio ezért teszi elérhetővé zászlóshajóját, a GX-80 szintetizátort olyan elképesztően alacsony áron, amelyet bárki megengedhet magának: mindössze 59 dollárért! A GX-80 a Cherry Audio új és kiterjedt Synth Stack 3 kollekciójának részeként is elérhető, amely az összes korábbi virtuális hangszert tartalmazza, még elképesztően kedvezőbb áron. JellemzőkA kategória legjobb virtuális hangszere, amely két monumentális analóg klasszikuson alapul: a GX-1 és a CS-80-on. Integrálja a GX-1 fejlett funkcióit leszármazottjának, a CS-80-nak minden funkciójával, egy abszolút óriási hangzásélményt nyújtva; lényegében két CS-80 és még több!Masszív, kétrétegű hangképzési architektúra 16 polifonikus hanggal rétegenként: két különböző patch egyszerre játszható, akár split-keyboard módban, akár stacked layer módban, különálló hangerő- és réteg-panelvezérlőkkel. Az összes GX-1 és CS-80 hangparaméter reprodukciója, beleértve az egyedi szűrt hullámformákat a GX-1 oszcillátor szintjén, az oktávhullám háromszöget és a burkológörbe inverziós szűrő vezérlését. A legendás CS-80 és a páratlan GX-1 szűrők pontos reprodukálásaNégy polifonikus hangsorozat, mindegyik feszültségvezérlésű oszcillátorral, rezonáns magas- és aluláteresztő szűrőkkel, zajgenerátorral, szinuszhullámmal, két burkológörbe-generátorral és sebességérzékeny VCA-val. LFO al-oszcillátor minden réteghez szinusz, fűrészfog, rámpa, négyzet, sample-and-hold és zaj modulációra tervezett, tempószinkronizálással ellátott al-oszcillátorralEgy memória CS cirkuláris modulátor újratermelése, amely minden egyes sorpár összegkimenetét saját független oszcillátorával modulálja. Durva hangmagasság-tartomány beállítása minden oszcillátorhoz a hagyományos 16', 8', 5 1/3', 4', 2 2/3' és 2' orgonasávokban, valamint a 3 1/5' és 2 2 2/7' sávokban, kizárólag a GX-1-ben. Virtuális hangmagasság szalagvezérlő, amely pontosan modellezi az eredeti hangszer tényleges viselkedésétGX-1-specifikus vezérlők, amelyek egyértelműen megkülönböztethetők a CS-80 szabványos vezérlőparamétereitőlFüggetlen váltás és független sztereó effektréteglánc az expanzív és magával ragadó sztereó hangzásokhozA Tone Selector tartalmazza a CS-80 eredeti gyári előbeállításainak mindegyikét, valamint a felhasználó által elmentett hangokat isLayer Selector vezérlőpanel segédfunkcióval a beállítások cseréjéhez egy rétegen belüli sorok, alsó és felső hangrétegek, vagy akár presetek között isTöbb mint 1000 alap előbeállítás, amelyek a GX-80 minden egyedi tulajdonságát a lehető legjobban kihasználják, és amelyeket a hangtervezési veteránok tehetséges és változatos csoportja hozott létre. Kifejező érintésválasz az eredetiekhez méltóan: sebességérzékeny, polifonikus és monofonikus aftertouch támogatással, valamint egy egyedi "utolsó hang prioritása" mód a szimulált polifonikus aftertouch válaszhoz. Teljes MIDI-vezérlés és DAW-automatizálás minden vezérlőelemhez, könnyen kezelhető MIDI-tanulással és -leképezéssel (Preset és Global). A Cherry Audio népszerű Focus zoom-in funkciója, valamint a szokásos drag-and-drop UI zoomolás és átméretezésNagymértékben optimalizált kódolás az optimális teljesítmény érdekében, rendkívül alacsony CPU terhelésselFelhasználó által beállítható túlmintavételezés vezérlésElérhető AU, VST, VST3, AAX és önálló formátumban is
Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.